دریافت جدیدترین پیشنهادهای بلیط هواپیما و هتل............پیشنهادهای لحظه آخری پرواز! ..............سرویس‌های خرید بلیط ارزان هواپیما

خریدبلیط هواپیمااز معتبر ترین ایرلاین ها

بلیط هواپیما همه ایرلاین های ایرانی و خارجی

بهترین تعطیلات

 

 

کجا میخواهی بروی ؟

آتاATA Airlines

آتا                                    ATA Airlines

هواپیمایی آتا در تاریخ 27 آذر 1387 در شهر تبریز تاسیس شد. نخستین پرواز خود را در تاریخ 10 دی 1388،‌ از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مشهد انجام داد و در تاریخ 17 بهمن 1388 با پرواز از تبریز به تهران، رسما آغاز به کار کرد. این ایرلاین به عنوان شانزدهمین ایرلاین کشور راه‌اندازی شده است و قطب اصلی آن شهر تبریز است. قطب دیگر این ایرلاین تهران می‌باشد. هواپیمایی آتا در ابتدا کار خود را با 4 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس MD-83 با ظرفیت جابجایی 165 مسافر آغاز کرد. در حال حاضر این ایرلاین با 14 فروند هواپیما به کار خود ادامه می‌دهد. از مهم‌ترین مقاصد پروازی بین‌المللی آتا می‌توان به بحرین، گرجستان، عراق، ترکیه، کویت و عربستان اشاره کرد. همچنین برخی از پروازهای داخلی این ایرلاین از تبریز به مقصد مشهد، کیش، اهواز، ارومیه، اردبیل، شیراز، بندرعباس، قشم می‌باشد و پروازهایی نیز از شهرهای‌ اردبیل، مشهد، شیراز، کیش و ارومیه دارد. هواپیمایی آتا علاوه بر همواره در حال توسعه و رشد می‌باشد. این شرکت هوایی علاوه بر جذب 120 مهماندار و سرمهماندار، 35 خلبان و کمک خلبان ایرانی را برای گذراندن دوره‌های آموزشی به کشورهای سوئد،‌ ترکیه،‌ اوکراین و بلغارستان اعزام کرده است. همچنین با بهره‌گیری از مهندسان و تکسنین های آموزش دیده خود همواره در پی تعمیر و نگهداری ناوگان خود است. و اولین ایرلاین ایرانی است که برای نیروهای خود کلاس‌های آموزشی تعمیر و نگهداری مکانیک B1 و B2 برگزار کرده است. از ابتدای کار آتا تا به امروز 12 حادثه برای این ایرلاین به وجود آمده است که خوشبختانه هیچ یک منجر به تلفات جانی نشده است.

قشم ایرQeshm Air

قشم ایرQeshm Air

قشم ایر فعالیت خود را سال 1372 ابتدا با دو فروند هواپیمای اجارهای و با نام «فراز قشم» آغاز کرد. اما سالهای آتی با اجاره هواپیماهای پهن پیکر توانست شبکه پروازی خود را با پرواز به دبی و سایر شهرهای ایران گسترش دهد. شرکت هواپیمایی قشم پس از 10 سال فعالیت مستمر سال 1388 به شرکت “هولدینگ توسعه سورینت قشم” واگذار میشود و پس از آن سال 1391 با تغییر نام به «هواپیمایی قشم» فعالیت خود را به طور رسمی آغاز میکند.
در مورد هواپیمایی قشم بیشتر بدانید.
قشم ایر به بسیاری از شهرهای داخلی از جمله بوشهر، مشهد، یزد، تبریز، اصفهان، رشت و ارومیه از فرودگاه مهرآباد و مقاصد بین المللی مثل باکو، باتومی، جده، قونیه، دبی، بروکسل و هامبورگ از فرودگاه امام خمینی پرواز دارد. قطبهای اصلی هواپیمایی قشم؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی مهرآباد در تهران و فرودگاه دیرستان در جزیره قشم است همچنین فرودگاه بین المللی کیش به عنوان قطب دوم انتخاب شده است.

ایران ایرتور
1

ایران ایرتورIran Air Tour

از

52944440_2310614852392378_8243538070141673673_n

ایران ایرتورIran Air Tour

از

ایران ایرتورIran Air Tour

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در ابتدا با هدف توسعه گردشگری و انجام سفرهای زیارتی و تورهای داخلی و خارجی تحت پوشش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. تاریخ تاسیس این شرکت هواپیمایی به سال 1351 برمی‌گردد. پروازهای ایران ایرتور در دو قالب چارتر و سیستمی برگزار می‌شد. در ابتدا تورهای این شرکت هواپیمایی به مسیر مشهد مقدس بود که با توجه به استقبال مسافران از این تورها، ایران ایر تور، برگزاری تورهای گسترده به سایر کشورها را در برنامه کار خود قرار داد. بدین ترتیب تورهایی به مقصد شارجه،‌ دبی،‌ چین، ‌هند، کوالالامپور و سنگاپور را به مرحله اجرا رساند. در راستای چندین اقداماتی این شرکت هواپیمایی به منظور توسعه گردشگری و جلب جهانگرد از کشورهای دیگر،‌ سمینارهایی را نیز با حضور مدیران شرکت‌های توریستی برگزار نمود و بدین ترتیب موفق به کسب جوایزی از کشورهای مختلفی نظیر آلمان،‌ فرانسه،‌ ایتالیا، ژاپن، سوئیس، اتریش، انگلستان، امارات، بحرین و کویت شد. ایران ایر تور فعالیت پروازی خود را از سال 1371 شروع کرد و شهر مشهد به عنوان قطب اصلی پروازهای این شرکت هواپیمایی در نظر گرفته شد. همچنین ایران ایرتور، مسئولیت انجام 55 درصد از پروازهای حج را بر عهده داشت. تا سال 1389 ایران ایرتور شرکتی دولتی محسوب می‌شد. تا اینکه از ابتدای سال 1390 به شرکت تعاونی هسایار یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع واگذار شد. اما به دلیل انجام نشدن تعهدات و برگشت خوردن چک‌های این شرکت،‌واگذاری لغو و ایران ایرتور به بخش خصوصی واگذار شد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی با 1000 پرسنل همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. و تا به امروز توانسته است بیش از 26 میلیون مسافر را جابجا کند.

168940093

ایران ایرتورIran Air Tour

از

آسمان

آسمانIran Aseman Airlines

 

هواپیمایی آسمان از مهم‌ترین ایرلاین‌های کشور است. اهمیت این ایرلاین به یک موضوع مهم بازمی‌گردد؛ شرکت هواپیمایی آسمان طوری برنامه‌ریزی کرده که تمام مسیرهای پروازهای داخلی را پوشش می‌دهد. به همین دلیل ناوگان آسمان، ناوگانی بزرگ و نسبتا کامل است. طبق اعلام سایت هواپیمایی آسمان، در حال حاضر 23 فروند در اختیار این شرکت قرار دارد. ایرباس، بوئینگ، ای‌تی‌آر و فوکر اصلی‌ترین هواپیماهای این ناوگان هستند.
Iran Aseman Airlines یا همان هواپیمایی آسمان، در سال ۱۳۵۹ از ادغام شرکت‌های هواپیماییِ ایر سرویس، ایر تاکسی، پارس‌ایر و هور آسمان تشکیل شد و فعالیت خود را با تاکید بر پروازهای داخلی به ویژه پرواز به مناطق محروم آغاز کرد. شهرهای تهران، شیراز و مشهد، میزان دفتر هواپیمایی آسمان هستند تا ارائه خدمات و دسترسی به آنها برای مسافران راحت‌تر باشد.

ماهان ایر

ماهان ایرMahan Air

یکی از اولین و بهترین شرکت های هواپیمایی ایران، ماهان ایر است که سال 1371 تاسیس شده است. این ایرلاین حدود ربع قرن تجربه دارد و توانسته نام خود را به عنوان یکی از ایرلاینهای ایرانی معتبر که پروازهایی ایمن انجام می دهد معرفی کند. این ایرلاین به بسیاری از شهرهای داخلی و کلانشهرها از جمله، مشهد، اهواز، شیراز، تبریز، اصفهان و غیره پرواز دارد و در بسیاری از مسیرهای اروپایی نیز پروازهایی ارزان قیمت برقرار کرده است؛ پروازهایی که به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند طرفداران زیادی، هم در میان ایرانی ها و هم در میان اتباع خارجی دارد.
در مورد تاریخچه هواپیمایی ماهان بیشتر بدانید.

ایران ایر

ایران ایرIran Air

هواپیمایی ملی ایران در اسفندماه سال ۱۳۴۰ با ادغام دو شرکت قدیمی هواپیمایی ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز تاسیس شد و از فروردین ماه سال ۴۱ شروع به کار کرد. این هواپیمایی که بیش از نیم قرن با پرچم ایران فعالیت کرده در این مدت فراز و نشیبهای بسیاری را پشت سر گذاشته است. ایران ایر اکنون قدیمی ترین هواپیمایی در ایران و یکی از بهترین ایرلاین های ایران است که هم ناوگان بزرگ و قدرتمندی دارد و هم با خرید هواپیماهای جدید ایرباس در سال های اخیر به تجهیز و نوسازی ناوگان خود پرداخته است. ایران ایر در حال حاضر پروازهای بسیاری به اروپا و دیگر مقاصد دور و نزدیک، به طور روزانه در برنامه خود دارد. قیمت ارزان بلیط هواپیما ایران ایر یکی از دلایل استقبال ایرانی ها و مردم دیگر کشورها پروازهای هما است. بیشترین پروازهای داخلی ایران ایر از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز و اهواز انجام میشود.

بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما در گلبال تندیس، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند. سرعت، امنیت و دقت بالای موتورهای جستجوی پرواز گلبال تندیس برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث تمایز این سایت نسبت به سایر رقبای خود شده است. از طرف دیگر پشتیبانی 24 ساعته تیم مجرب و حرفه‌ای گلبال تندیس، هنگام و پس از رزرو بلیط هواپیما رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

خرید بلیط هواپیما خارجی از گلبال تندیس

برای خريد بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین، نیازمند یک سایت فروش بلیط هواپیما خواهید بود که به تمامی نیازهای شما پاسخ دهد. با خرید بلیط خارجی از گلبال تندیس از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. نخستین و مهم‌ترین مزیت رزرو پرواز خارجی درگلبال تندیس امکان پرداخت ریالی از طریق کارت‌های شتاب است. برای رزرو بلیط هواپیما خارجی در گلبال تندیس دیگر نیازی به کردیت کارت نخواهید داشت. از طرف دیگر با استفاده از سیستم آنلاین گلبال تندیس به طیف گسترده‌ای از ایرلاین‌های معتبر سراسر جهان دسترسی خواهید داشت، از این رو گزینه بیشتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی در اختیار شما خواهد بود. در گلبال تندیس با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین در سراسر جهان و فروش بی واسطه بلیط هواپیما، امکان خرید بلیط ارزان خارجی به آسانی مقدور است. برای خرید بلیط پرواز خارجی در سامانه گلبال تندیس تنها به اندازه یک جستجوی پرواز تا کلیکی ساده برای نهایی کردن خرید فاصله دارید.

خرید بلیط هواپیما داخلی از گلبال تندیس

با گلبال تندیس به جامع‌ ترین سیستم رزرواسیون آنلاین بليط هواپيما داخلى دسترسی خواهید داشت. با امکان جستجوی آنلاین و پرداخت هزینه بلیط هواپیما با استفاده از کارت‌های شتاب، می‌توانید خريد بليط هواپيما داخلى را از طریق سایت بلیط هواپیما گلبال تندیس آسان‌تر از همیشه انجام دهید. همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی در سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما گلبال تندیس با دسترسی به تمامی پروازهای ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید پرواز داخلی ارزان خواهید داشت. سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی گلبال تندیس برای تمامی شهرهای ایران که امکانات فرودگاهی دارند فعال است و بدین ترتیب می‌توانید بلیط داخلی هواپیما را از معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما به آسانی خریداری نمایید.

بلیط هواپیما شهرها

پرتردد ترین مسیرهای پروازی ایران

بلیط هواپیما تبریز

بلیط هواپیما اصفهان

بلیط هواپیما اهواز

بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما ایلام

بلیط هواپیما بندرعباس

بلیط هواپیما زاهدان

بلیط هواپیما کرمان

بلیط هواپیما قشم

بلیط هواپیما شیراز

بلیط هواپیما کرمانشاه

بلیط هواپیما ساری

بلیط هواپیما یزد

بلیط هواپیما اردبیل

اطلاعات پرواز فرودگاه کشور

هواپیمایی کاسپین

آدرس : جاده مخصوص کرج تهرانسر بلوار گلها پشت کلانتری

تلفن: 5-44535052

هواپیمایی معراج

آدرس: تهران، ميدان آزادی، ابتدای خيابان محمد علی جناح، ساختمان معراج
شماره تماس : 61954 – 021

هواپیمایی زاگرس

تهران، ابتدای جاده مخصوص کرج، خیابان ریاحی، کوچه سوم، پلاک یک ساختمان هواپیمایی زاگرس
شماره تماس : 61954 – 021

هواپیمایی ماهانMahan Air

نشانی:تهران- ابتدای اتوبان تهران کرج- خیابان آزادگان- پلاک 21 برج هواپیمایی ماهان

Tel: 021 4838 4838

هواپیمایی ایران ایرتورIran Airtour

آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، نرسیده به تقاطع سرپرست، پلاک 520، هواپیمایی ایران ایرتور

تلفن: 89317000 21 (98+)

هواپیمایی کیش Kish Air

تهران – بلوار اصلی اکباتان – فاز اول – بلوار شهید نفیسی – مقابل ورزشگاه راه آهن – ساختمان مرکزی کیش ایر- طبقه اولتلفن 48680000 -021

هواپیمایی آسمان

آدرس: تهران – کیلومتر ۲ جاده مخصوص کرج – هواپیمایی آسمان

تلفن: 61101-021

ایران ایرIran Air

تهران، بلوار فرودگاه، ادارات مرکزی هما
Tel: 021-466222

هواپیمایی آتا ATA Airlines

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، بلوار شهید نفیسی، نبش کوی یاس، پلاک 8، هواپیمائی آتا

تلفن تماس: 4855 21 (98+)

هواپیمایی قشم Qeshm Air

تهران، بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) روبروی سه راه فرودگاه خیابان شهید ریاحی پلاک 12 ساختمان قشم ایر
 مرکز تماس : 47999-021

اطلاعات پرواز فرودگاه های ایران

معمولا داشتن اطلاعات از وضعیت پروازهای ورودی و خروجی در هر فرودگاه، برای مسافرین و اطرافیان آنها، موضوع بسیار مهمی است و این اطلاعات جزو نیازمندی های اصلی، در استفاده از سفرهای هوایی است.  تلاش کرده تا در حد توان، اطلاعات کاملی از تمامی فرودگاه های کشور، از جمله اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد، اطلاعات پرواز فرودگاه امام، مشهد، شیراز و … را به صورت یکپارچه و با قابلیت جستجوی شهر به شهر برای استفاده ی شما عزیزان جمع آوری نماید. شما میتوانید با انتخاب شهر و یا فرودگاه مورد نظر خود، اطلاعات مورد نیاز و مرتبط با آن فرودگاه را مشاهده فرمایید. در رابطه با اطلاع از وضعیت پرواز ها به صورت لحظه ای، گلبال تندیس شما را به تابلو اطلاعات پرواز در سایت رسمی هر فرودگاه متصل خواهد کرد. ضمنا به منظور سهولت دسترسی به اطلاعات جامع و مرتبط با هر فرودگاه و اطلاعات پرواز آن، مواردی همچون شماره مرکز تلفن، ویکی پدیا، وضعیت آب و هوا و … برای شما قابل دسترسی خواهد بود.

نحوه ی دریافت دقیق ترین اطلاعات پرواز، از طریق تماس تلفنی با فرودگاه مورد نظر

در صورت استفاده از تلفن های ثابت، در هر شهری که باشید، با گرفتن شماره ی 199، به اطلاعات پرواز فرودگاه آن شهر متصل خواهید شد و همچنین برای اتصال به مرکز اطلاعات تلفن هر شهر(118) با گرفتن کد شهر و 8 بار عدد 3 میتوانید با 118 شهر مورد نظر تماس بگیرید. برای مثال اگر شما در تهران هستید، برای برقراری تماس با 118 شهر شیراز، میتوانید با شماره ی 071-33333333 تماس بگیرید. برای بسیاری از مسافران همیشه این سوال مطرح بوده که بهترین راه برای به دست آوردن معتبرترین و دقیقترین اطلاعات پرواز، مانند : وضعیت تاخیر و تعجیل پرواز، نوع دقیق هواپیما، قوانین حمل بار و تعرفه ی اضافه بار، قوانین و شرایط مربوط به حمل موجودات زنده، و هر گونه سوال مرتبط با پرواز، کدام است؟ جواب : تماس تلفنی با دفتر ترافیک هر ایرلاین (شرکت هواپیمایی)، در شهر مبدا یا مقصد. بنابر این کار اطلاعات پرواز فرودگاه چیست؟

اطلاعات پرواز مهرآباد

اغلب، ما فکر میکنیم که اطلاعات پرواز فرودگاه در هر شهر باید تمامی نیاز های ما را در رابطه سوال های مختلف، مرتفع کند، در صورتی که این تفکر درست نیست و کار همکاران عزیز، زحمتکش و فعال در اطلاعات پرواز فرودگاه، مانند بسیاری از شغل های دیگر مرزبندی خاص خود را داشته و محدود است. البته تیم اطلاعات پرواز بهترین پاسخگویی را در رابطه با مسائلی همچون تاخیر و تعجیل و ساعات ورود و خروج هر پرواز به ما دارند، اما باید بدانیم که پاسخگویی به هر سوالی، وظیفه ی این دوستان نیست.

فرودگاه امام خمینی

برای مثال اگر شما بلیت تهران به استانبول با هواپیمایی ماهان را دارید و در رابطه با پرواز خود با سوالی روبرو شدید، بهترین راه این است که با مرکز تلفن فرودگاه امام خمینی تماس گرفته و از اپراتور بخواهید تا شما را به دفتر ترافیک هواپیمایی ماهان وصل کند. دفاتر ترافیک هر شرکت هواپیمایی دقیقترین و بروز ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد و بسیار هم در دسترس هستند، چون همیشه در صورت وجود پرواز، میبایست در پست های کاری خود آماده ی خدمت رسانی به مسافرین باشند.

مشکلات احتمالی بر سر راه سوار شدن به هواپیما

1. بسته شدن کانتر پرواز

امیدواریم که تا به حال، این جمله از طرف نمایندگان شرکت های هواپیمایی که مسئول پذیرش مسافر در فرودگاه هستند، به شما گفته نشده باشد. ” پرواز بسته شده” و یا “کانتر پرواز بسته شده” معمولا در هر پروازی یک یا چند مسافر به دلایل مختلف به پرواز خود نمیرسند. به این معنا که در زمان مناسب و به موقع در فرودگاه حضور ندارند. این اتفاق در پرواز صبح زود بیشتر از دیگر پرواز ها دیده شده که دلیل اصلی آن، بیدار نشدن به موقع مسافران از خواب شیرین صبح گاهیست. همچنین سفر های هوایی که ساعت آنها در زمان پیک ترافیک روزانه در شهر های بزرگ انجام میشود، این خطر را دارد که مسافران در مسیر فرودگاه با ترافیک سنگین و غیر قابل پیش بینی برخورد کنند و از سفر خود جا بمانند. خوشبختانه امروز تکنولوژی (مثل نرم افزار گوگل مپ) این مشکلات را به کمترین حد خود رسانده اما این موضوع امری اجتناب ناپذیر است. بماند که مواردی مثل تصادفات خیابانی، پنچری و خراب شدن وسیله ی نقلیه، صف طولانی رد شدن از دستگاه اشعه ی ایکس در تایم پر رفت و آمد و نزدیک به پرواز که در ورودی فرودگاه و همچنین ورودی سالن ترانزیت برای حفظ امنیت جان مسافران دیده شده، مشکلات مربوط به گذرنامه( در پرواز های خارجی) و غیره هم، گه گاهی در بروز این مشکل نقش دارند. عمل کردن به پیشنهاد همیشگی کارکنان زحمتکش صنعت هوایی کشور، بهترین راهکار و تکنیک برای جلوگیری از بروز این اتفاق است. مسافرها باید در سفر داخلی خود، یک ساعت و نیم و در سفر بین المللی، سه ساعت قبل از ساعت درج شده در بلیت، در فرودگاه حضور داشته باشند. شاید حضور در فرودگاه در این زمان استاندارد، باعث شود که مسافران کمی در فرودگاه بیکار و منتظر بمانند تا سوار هواپیما شوند، اما این انتظار، دستاوردهای بسیار زیادی مثل آرامش خاطر، انجام شدن به موقع سفر و هزینه کمتر مالی و روانی را، به همراه خواهد داشت. بسته شدن کانتر پذیرش مسافر در سفر هوایی داخلی، 30 دقیقه قبل از ساعت بلند شدن هواپیماست و در موارد بین المللی، 1 ساعت قبل از ساعت چاپ شده بر روی بلیت است. به این معنی که بعد از زمان اعلامی، مسئول پذیرش حاضر در فرودگاه، اجازه ی ارائه ی کارت پرواز به مسافرانی که بعد از این زمان به گیشه ی پذیرش مراجعه میکنند را، ندارد. اگر روزی شما در مسیر فرودگاه بوده اما احساس کردید که به پرواز خود نمیرسید، نا امید نشوید. بهتر است ابتدا به اطلاعات پرواز فرودگاه زنگ بزنید. ممکن است با داشتن کمی شانس، پرواز شما دچار تاخیر شده باشد، و در این صورت شما شانسی دوباره برای رسیدن به پرواز خود را دارید.

2. اسم شما داخل لیست پرواز نیست

این جمله ی ترسناک و استرس زایی است که کم و بیش در فرودگاه شنیده میشود. دلایل اصلی در بروز این اتفاق را، در ادامه باهم مرور میکنیم. الف : تاخیر و یا بی دقتی در انتقال به موقع لیست اسامی مسافران به ایرلاین ها، توسط آژانس هواپیمایی که فروشنده و یا چارتر کننده ی بلیت است. ب : بروز مشکلات نرم افزاری در مواقع مختلف مانند : لحظه ی انجام رزرو، لحظه ی انتقال اسامی به سیستم ایرلاین و یا سیستم پذیرش فرودگاه، خطای انسانی نفرات مسئول و در موارد بسیار معدود هم فروش بلیت بدون سهمیه ی و یا مازاد بر سهمیه، توسط آژانس مسافرتی و یا ایرلاین. ج : عدم تطبیق اطلاعات درج شده ی مسافر در بلیت با اطلاعات موجود در مدرک شناسایی که گاهی دیده میشود نام مسافر در شناسنامه با نام مستعاری که شخص در جامعه به آن نامیده میشود متفاوت است. برای مثال نام مراجعه کننده به کانتر پذیرش، در شناسنامه علیرضا و در بین اطرافیان سعید است و رزرو گیرنده یکی از اقوام مسافر بوده و اشتباها نام مستعار شخص را در بلیت درج کرده و در این حالت به دلیل وجود مغایرت در اطلاعات، از پذیرش مسافر جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نکته در پرواز های خارجی بسیار بسیار مهم است که حتی یک کاراکتر مغایر هم، بین اطلاعات مندرج در گذرنامه ی مسافر، با اطلاعات وارد شده در زمان رزرو وجود نداشته باشد و اطلاعات ثبت شده در بلیت، کاملا منطبق بر اطلاعات مندرج در مدرک شناسایی باشد.

پر رفت و آمد ترین فرودگاه های ایران

بررسی های انجام شده و اطلاعات دریافتی از شرکت فرودگاه های کشور در نیمه ی اول سال 95 نشان داد که پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور، مهرآباد است که در حدود 69 هزار نشست و برخاست هواپیما را به خود دیده است و بعد از آن، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با حدود 39 هزار نشست و برخاست در رتبه ی دوم قرار دارد و فرودگاه امام خمینی تهران رتبه ی سوم این آمار را با حدود 28 هزار پرواز در اختیار دارد.

_

خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی

 گلبال تندیس با پوشش صد در صدی پروازهای داخلی ایران با ایرلاین های مختلف، شما را بیش از هر وب‌سایت و آژانس دیگری برای رزرو بلیط هواپیما به مقاصد داخلی یاری می‌کند. برای خرید پروازهای داخلی مثلا خرید بلیط کیش کافی است پس از ورود به وب‌سایت  گلبال تندیس، وارد صفحه جستجوی پرواز شده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. به این ترتیب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با تنوع گسترده ای از پروازهای داخلی به مقصد کیش مواجه می‌شوید. تنها با چند کلیک ساده، خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی به تمام مقاصد ایران را از میان انواع بلیط سیستمی، بلیط چارتر و لحظه آخری در سایت  گلبال تندیس انجام دهید. از بلیط مشهد گرفته تا کیش، تبریز و …، کافی است به صورت اینترنتی بلیط های داخلی موجود که توسط ایرلاین‌های مختلف مانند ایران ایر، ایران ایر تور، ماهان ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی تابان، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی آتا و … انجام می‌شوند را در  گلبال تندیس جستجو کنید. در این صورت می‌توانید به راحتی به این نکته پی ببرید که چه ایرلاین‌هایی با چه قیمتی و در چه ساعاتی می‌توانند شما را به مقصدتان برسانند. با توجه به تنوع گسترده پروازها و همچنین درج کامل اطلاعات و نرخ پرواز، این امکان فراهم شده تا با مقایسه قیمت‌ها، همواره ارزانترین بلیط هواپیما داخلی را از گلبال تندیس خریداری کنید.

_

پرواز داخلی

خرید بلیط پرواز داخلی در وبسایت گلبال تندیس، به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن امکان پذیر است

_

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی

در سایت خرید اینترنتی بلیط و رزرو هتل  گلبال تندیس تنها با چند کلیک می‌توانید برای سفرهای خارجی خود بلیط پرواز به مقصد تمام شهرهای دنیا را از بیش از 900 ایرلاین خریداری کنید و هزینه آن را حتی از خارج از کشور، با کارت شتاب و به صورت ریالی بپردازید. فرقی نمی‌کند مقصدتان کجا باشد، اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا، آمریکا، کانادا یا سایر کشورهای خارجی با بهترین قیمت هستید، دیگر دغدغه‌ای ندارید.  گلبال تندیس امکان خرید ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی در سراسر دنیا را برای شما فراهم می‌کند.
بلیط پرواز خارجی را در سایت خرید اینترنتی بلیط و رزرو هتل  گلبال تندیس در سریع‌ترین زمان ممکن، با بهترین قیمت و به صورت آنلاین انجام دهید. سیستم رزرواسیون آنلاین  گلبال تندیس به شما امکان می‌دهد تا بهترین قیمت بلیط هواپیما را در معتبرترین ایرلاین ها با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی از میان انواع بلیط سیستمی، بلیط چارتر و لحظه آخری در این سایت وجود دارد.
در حال حاضر،  گلبال تندیس امکان خرید بلیط ایران ایر، بلیط هواپیمایی ماهان و دیگر ایرلاین های ایرانی و همچنین ایرلاین های خارجی از جمله امارات، ترکیش، لوفتهانزا، بریتیش ایرویز، ایرفرانس، کی ال ام، الاتحاد، اطلس گلوبال، هواپیمایی آذربایجان، فلای دبی، اتریش ایرلاین، ایرفرانس، قطر ایرویز، کویت ایرویز، پگاسوس ایرلاین، آذربایجان ایرلاین، اکراین اینترنشنال، آلیتالیا، هواپیمایی مالزی، عمان ایر، جون ایر، ایریژن، چاینا ساترن، اتریشی، تای ایرویز، ترکیش، بوتا ایرویز و بسیاری از ایرلاین‌ها را فراهم کرده است.

_

پرواز خارجی

خرید بلیط هواپیما خارجی در سایت خرید اینترنتی بلیط و هتل گلبال تندیس در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملا آنلاین انجام می‌شود

_

رزرو آنلاین هتل داخلی

رزرو هتل داخلی در  گلبال تندیس از همیشه آسانتر و سریع‌تر شده است. با رزرو آنلاین هتل داخلی دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به آژانس‌های مختلف بروید و به این ترتیب در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. رزرو انواع اقامتگاه های داخلی را تنها با چند کلیک ساده و با استفاده از کارت‌های شتاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. تنها کافی است نام هتل و یا شهر موردنظر خود را در وب‌سایت  گلبال تندیس وارد کنید تا با تنوع گسترده‌ای از هتل‌ها روبه‌رو شوید. تنوع هتل های داخلی در  گلبال تندیس این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی قیمت، خدمات و امکانات هتل‌ های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید.
در  گلبال تندیس پس از جستجوی هتل های مقصد موردنظرتان، به انواع هتل های ستاره دار داخلی، هتل آپارتمان‌ها، بوتیک هتل ‌ها، اقامتگاه‌ های بومگردی، هتل های چادری و مهمانسراها دسترسی خواهید داشت. بنابراین شما این فرصت را دارید تا با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای اقدام به رزرو هتل داخلی کرده و واچر هتل خود را بلافاصله پس از پرداخت هزینه، به طور آنلاین دریافت کنید. همچنین  گلبال تندیس این امکان را برایتان فراهم کرده تا در صورت انصراف از سفر، کنسلی رزرو هتل را به صورت آنلاین انجام دهید.
تنها در چند دقیقه، با ارزان ترین قیمت و بدون واسطه، مجموعه اقامتی خود را در سفرهای داخلی از میان هتل های مشهد، تهران، کیش، اصفهان، شیراز، تبریز، قشم، یزد، بندرعباس، اهواز و یا هتل های دیگر در هر یک از شهرهای ایران رزرو کنید.

_

هتل داخلی

رزرو آنلاین هتل داخلی در گلبال تندیس شما را از دردسرهای رزرو حضوری هتل خلاص می‌کند

_

رزرو آنلاین هتل خارجی

رزرو هتل به تمامی مقاصد خارجی، در سایت  گلبال تندیس به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دسترس است. در حال حاضر می‌توانید در این سایت، از بین بیش از 500 هزار هتل خارجی، رزرو خود را انجام دهید. با توجه به تنوع مجموعه‌های اقامتی و امکان مقایسه قیمت‌ رزرو هتل خارجی، به راحتی می‌توانید ارزانترین هتل را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید. همچنین با پرداخت هزینه هتل از طریق کارت شتاب و به صورت آنلاین، واچر هتل بلافاصله برایتان ارسال خواهد شد. در سایت معتبر گلبال تندیس ، رزرو هتل استانبول و دیگر شهرهای توریستی جهان با مناسب‌ترین قیمت امکانپذیر است.
همچنین امکان انتخاب از میان بهترین هتل های آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، سوئیس، نروژ، بلژیک، استرالیا و دیگر کشورها در سامانه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما گلبال تندیس برای مسافران فراهم شده است. با یک جست‌وجوی ساده، فهرستی از محبوب ترین هتل های خارجی در سرتاسر دنیا به همراه جزئیات کامل و حتی امتیاز آنها نمایش داده می‌شود. هر بودجه و هر سلیقه‌ای که دارید، رزرو هتل خارجی را در  گلبال تندیس با بهترین پشتیبانی انجام دهید.
در سایت  گلبال تندیس، برای سفرهای خارجی امکان رزرو هتل استانبول، رزرو هتل آنتالیا، رزرو هتل ترکیه، رزرو هتل دبی، رزرو هتل پاریس، رزرو هتل باکو، رزرو هتل مسکو، رزرو هتل تایلند، رزرو هتل پاتایا، رزرو هتل پوکت، رزرو هتل آنکارا، رزرو هتل بدروم، رزرو هتل کوش آداسی و دیگر شهرهای خارجی در سراسر دنیا را دارید. همچنین رزرو انواع ریزورت های ساحلی، هتل های آل (all) و یو آل (uall)، رزرو هاستل ها، رزرو هتل آپارتمان ها و انواع اقامتگاههای ارزان تنها با چند کلیک و با بهترین قیمت در اختیار شماست.

_

هتل خارجی

رزرو هتل خارجی در سایت رزرو هتل گلبال تندیس به صورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن در دسترس است

EnglishGermanIran