شرکت هوایی کیش ایر، شرکتی خصوصی و یکی از شرکت‌های تابع منطقه آزاد کیش است. این ایرلاین فعالیت خود را از سال 1370 با هدف توسعه فعالیت های جزیره کیش و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز کرد. کیش ایر فعالیت خود را از خرداد ماه 1371 با دو فروند هواپیمای اجاره ای شروع کرد. پس از تاسیس و راه اندازی، این ایرلاین در سال 1372 تصمیم به تغییر استراتژی های خود گرفت و با به کارگیری متخصصان کارآزموده در مدت کوتاهی توانست به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کند. پس از آن و در سال 1376 با تغییر مدیریت، مرحله جدیدی در جهت شکوفایی این شرکت آغاز شد. در این زمان کیش ایر 10 فروند هواپیمای اجاره ای در اختیار داشت که با توجه به تغییر سیاست‌های بانک مرکزی،‌ امکان نگهداری از تمامی آن‌ها امکان‌پذیر نبود. در نتیجه به منظور جلوگیری از ضرر تعداد هواپیماهای خود را کاهش و ساعت پروازها را افزایش داد. پس از آن به دلیل بالا بودن اجاره بهای هواپیماها تصمیم به خریداری هواپیما و استفاده از خدمه پروازی ایرانی گرفت. این شرکت توانست سیاست‌های خود را به مرحله انجام برساند و در اجرای آن‌ها به موفقیت دست پیدا کند. کیش ایر در حال حاضر با داشتن استانداردهای بین‌المللی به عنوان یکی از ایرلاین‌های عضو یکیش ایر عمل می‌کند و توانست اولین ایرلاین ایرانی دارای گواهینامه آیوسا باشد. کیش ایر علاوه بر مسیرهای داخلی به کشورهایی مثل جمهوری آذربایجان، عراق،‌عمان، سوریه،‌ترکیه و امارات نیز پرواز دارد. قطب اصلی هواپیمایی کیش ایر، تهران و کیش می‌باشد. قطب های دیگر آن فرودگاه بین‌المللی و فرودگاه هاشمی نژاد مشهد می‌باشند.

راهنمای خرید بلیط پرواز کیش ایر

برای خرید آنلاین بلیط پرواز کیش ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای کیش ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای کیش ایر ، انواع بلیط ارزان کیش ایر و بلیط لحظه آخری کیش ایر نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط کیش ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.قبل از رزرو آنلاین پرواز کیش ایر بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی بیشتر آشنا شوید.

دریافت آنلاین کارت پرواز کیش ایر

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی کیش ایر وجود ندارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر

  اکونومی کلاس کیش ایر

بیشتر کلاس‌های پروازی کیش ایر از نوع اکونومی می‌باشد. اما این شرکت هواپیمایی برای افزایش رضایت مشتریان در برخی از مسیرها از جمله تهران- کیش- تهران و تهران- مشهد- تهران دارای کلاس پروازی بیزینس کلاس نیز می‌باشد.

پروازهای داخلی هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر در طول هفته پروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز کیش ایر را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی کیش ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی کیش ایر را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید. پروازهای داخلی هواپیمایی کیش ایر شامل پروازهای لحظه آخری کیش ایر، پروازهای چارتری کیش ایر، پروازهای نرخ ویژه کیش ایر و پروازهای سیستمی کیش ایر می باشد. بلیط مسیرهای داخلی هواپیمایی کیش ایر که می توانید از طریق وبسایت  گلبال تندیس خریداری نمایید عبارتند از :

  بلیط هواپیما کیش ساری کیش ایر
  بلیط هواپیما کیش کرمانشاه کیش ایر
  بلیط هواپیما کیش اهواز کیش ایر
  بلیط هواپیما بندرعباس کیش کیش ایر
  بلیط هواپیما تهران عسلویه کیش ایر
  بلیط هواپیما شیراز عسلویه کیش ایر
  بلیط هواپیما اصفهان بندرعباس کیش ایر
  بلیط هواپیما مشهد کیش کیش ایر
  بلیط هواپیما تبریز کیش کیش ایر
  بلیط هواپیما کیش رشت کیش ایر
  بلیط هواپیما کیش شیراز کیش ایر
  بلیط هواپیما کیش اصفهان کیش ایر
  بلیط هواپیما تهران مشهد کیش ایر
  بلیط هواپیما تهران اهواز کیش ایر
 بلیط هواپیما تهران آبادان کیش ایر
  بلیط هواپیما تهران اردبیل کیش ایر
  بلیط هواپیما تهران بندرعباس کیش ایر
  بلیط هواپیما تهران کیش کیش ایر
  بلیط هواپیما کیش اصفهان کیش ایر
  بلیط هواپیما شیراز کیش کیش ایر

پروازهای خارجی هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر علاوه بر پروازهای داخلی، در ایام هفته به طور منظم پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه پروازی خود دارد. مقاصد خارجی پروازهای هواپیمایی کیش ایر برخی از شهرهای آسیایی و خاورمیانه را شامل می شود. بلیط مسیرهای خارجی هواپیمایی کیش ایر که می توانید از طریق وبسایت گلبال تندیس خریداری نمایید عبارتند از :

 بلیط پرواز مشهد هرات کیش ایر
 بلیط پرواز کیش مسقط کیش ایر
 بلیط پرواز اهواز دبی کیش ایر
 بلیط پرواز شیراز دبی کیش ایر
 بلیط پرواز کیش دبی کیش ایر
 بلیط پرواز قشم دبی کیش ایر
 بلیط پرواز لار دبی کیش ایر
  بلیط پرواز تهران ازمیر کیش ایر
 بلیط پرواز تهران بغداد کیش ایر
  بلیط پرواز بندرعباس دبی کیش ایر
 بلیط پرواز شیراز مسقط کیش ایر
 بلیط پرواز مشهد کویت کیش ایر
 بلیط پرواز مشهد بغداد کیش ایر

ناوگان هوایی هواپیمایی کیش ایر

ناوگان هوایی کیش ایر در حال حاضر شامل 11 فروند هواپیما می‌باشد.

از جمله ناوگان هوایی کیش ایر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ایرباس A321
 ایرباس A320
  MD-82/83
 3 فروند هواپیمای F100

پرواز چارتری و سیستمی هواپیمایی کیش ایر

پرواز چارتر هواپیمایی کیش ایر به خصوص بلیط های لحظه آخری قیمت های کمتری دارند با وجود اینکه ممکن است تخفیف داشته باشند اما امکان استرداد آن در اکثر مواقع ممکن نیست. بلیط سیستمی امکان استرداد دارد و می توانید از قبل رزرو کرده و در صورت عدم نیاز استرداد کنید.

بار مجاز هواپیمایی کیش ایر

در پروازهای داخلی کیش ایر بار مجاز هر مسافر 20 کیلوگرم است.

بار مجاز برای مسافران هواپیمایی کیش ایر در پروازهای خارجی کلاس اکونومی 25 کیلوگرم و در کلاس بیزینس 30 کیلوگرم است.

در صورتی که مقدار بار شما از حد مجاز بیشتر شود باید هزینه اضافه بار را بپردازید. همچنین شما می توانید برای حمل بار از خدمات فریت بار و کارگو هواپیمایی کیش ایر استفاده کنید. برای پیگیری بار نیز می توانید به وب سایت خدمات بار مراجعه کنید.

در هواپیمایی کیش ایر حمل حیوان ها به داخل کابین مجاز نیست و باید حیوان خانگی خود را در قفس به مسئولین خدمات بار تحویل دهید. همچنین باید به مقصد توجه داشته باشید زیرا بعضی کشورها حیوانات را فقط از طریق کارگو می پذیرند.

انواع کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر دو کلاس پروازی اکونومی ( اقتصادی) و کلاس (بیزینس) را ارائه می دهد.

کلاس اکونومی هواپیمایی کیش ایر

کابین کلاس اکونومی خدمات خوبی ارائه می دهد. غذا و نوشیدنی رایگان سرو می شود اما بستگی به مسیر پرواز دارد.

کلاس بیزینس هواپیمایی کیش ایر

کلاس بیزینس هواپیمایی کیش ایر با خدمات اختصاصی همراه است. مسافران در تمام پروازهای کلاس با چند وعده غذا و نوشیدنی پذیرایی می شوند و صندلی ها نسبت به کلاس اکونومی فضای بیشتری دارند و راحتی بیشتری برای مسافر فراهم می کند. همچنین در این کلاس بار مجاز بیشتری (تا 40 کیلوگرم) می‌توان حمل کرد.

ناوگان پروازی هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر دارای 14 فروند هواپیمای به اغلب فرودگاه های داخلی و بین المللی است. ناوگان فعلی هواپیمایی کیش ایر شامل هواپیماهایAIRBUS320  ،BOEING MD82-83 ،  AIRBUS321و  FOKKER100است.

غذای هواپیمایی کیش ایر

در تمام پروازهای بیش از یک ساعت، غذای گرم یا تنقلات و نوشیدنی ارائه می شود.

اطلاعات شرکت هواپیمایی کیش ایر

مالکیت شرکت هواپیمایی کیش ایر، سازمان منطقه آزاد کیش است. دفاتر اصلی این هواپیمایی در جزیره کیش و تهران مستقر است. دفتر فروش تهران این هواپیمایی در شهرک اکباتان قرار دارد. شرکت هواپیمایی کیش ایر از سال 1370 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. کیش ایر به منظور توسعه اقتصادی جزیره کیش و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج فارس ایجاد شد. پروازهای اولیه کیش ایر با هواپیماهای استیجاری بود ولی در مدت کوتاهی با تجهیز ناوگان پیشرفته خود به یکی از ایرلاین های بزرگ ایران تبدیل شد.

پاسخ به پرسش‌های پرتکرار

1برای سفرهای داخلی با کیش ایر، می‌توانم بلیط فرست کلاس بخرم؟

خیر؛ در حال حاضر کیش ایر فقط از پروازهای اکونومی و بیزینسی پشتیبانی می‌کند و پرواز فرست کلاس ندارد.

2برای کدام مسیرهای داخلی می‌توانم بلیط کیش ایر بخرم؟

قطب اصلی هواپیمایی کیش ایر فرودگاه بین المللی کیش و مهرآباد تهران است که هرروزه از این شهرها به اکثر شهرهای پرتردد مانند اصفهان، شیراز، اهواز، کیش و… پروازهای متعددی انجام می‌شود.

3آیا در مسیرهای خارجی هم پرواز کیش ایر وجود دارد؟

بله، از شهرهای مختلف به مقصد دبی و مسقط پرواز کیش ایر وجود دارد.

4میزان بار مجاز در سفر داخلی با هواپیمایی کیش ایر چند کیلوگرم است؟

در سفر داخلی با هواپیمایی کیش ایر به‌ازای بلیط اکونومی می‌توانید 20 کیلوگرم و به‌ازای بلیط بیزینسی 25 کیلوگرم بار می‌توانید حمل کنید.

5میزان بار مجاز برای سفر خارجی با کیش ایر چقدر است؟

در سفر خارجی با هواپیمایی کیش ایر به‌ازای بلیط اکونومی می‌توانید 25 کیلوگرم و به‌ازای بلیط بیزینسی 30 کیلوگرم بار می‌توانید حمل کنید.

6میزان بار مجاز قابل حمل در کابین با پرواز کیش ایر چقدر است؟

مسافران کیش ایر می‌توانند تا 5 کیلوگرم بار در کابین حمل کنند.

7آیا قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان در پرواز کیش ایر ارزان‌تر است؟

مبلغ بلیط هواپیما برای کودک و بزرگسال باتوجه به مسیر پرواز (داخلی یا خارجی) و نوع پرواز (سیستمی یا چارتر) تعیین می‌شود. معمولاً در مسیرهای داخلی و پروازهای سیستمی خارجی قیمت بلیط کوکان بین ۲ تا ۱۲ سال با ۳۰ تا ۵۰درصد تخفیف به فروش می‌رسد و قیمت بلیط نوزاد حدود ۱۰درصد قیمت بلیط بزرگسال است.

EnglishGermanIran